fbpx

Palautus- ja palautuskäytäntö

Yleiskatsaus

Miten toimin, jos haluan palauttaa tuotteita?
Vastaus: Sinulla on aina oikeus muuttaa mielesi tilauksesi suhteen 30 päivän kuluessa verkkokaupassa tehdystä ostoksesta. Palautusaika lasketaan siitä päivästä, jolloin sinä tai sinun ilmoittamasi henkilö vastaanotti viimeisen tuotteen/tuotteet tilauksestasi. Palautusoikeus ei koske tiettyjä tuotteita. Terveydellisistä ja hygieenisistä syistä palautusoikeus ei koske kosmetiikka tuotteita, jotka eivät rikkoutuneen sinetin takia sovellu palautettavaksi, jos asiakas on rikkonut sinetin (asiakas on esimerkiksi rikkonut tuotteen pakkauksen tai muun sinetin).

Jotta tuotteesi voidaan palauttaa, sen on oltava käyttämätön ja samassa kunnossa kuin sen vastaanotit. Sen tulee olla myös alkuperäisessä pakkauksessaan.

Miten toimin, jos tilaukseni vaurioituu toimituksen aikana?
Vastaus: Jos havaitset vaurioita, ota yhteyttä asiakaspalvelun sähköpostiosoitteeseen asiakaspalvelu@mokkispa.fi.

Muita ei-palauttavia tuotteita: 

  • Lahjakortit
  • Jotkut terveys- ja henkilökohtaiset hygieniatuotteet

Palautuksen viimeistelemiseksi tarvitsemme kuitin tai ostokuitin.

Älä lähetä ostostasi takaisin valmistajalle.

Hyvitykset

Kun palautuksesi on vastaanotettu ja tarkastettu, lähetämme sinulle sähköpostin, jossa ilmoitamme, että olemme vastaanottaneet palautetun tuotteen. Ilmoitamme sinulle myös hyvityksen hyväksymisestä tai hylkäämisestä.

Jos sinut hyväksytään, hyvityksesi käsitellään ja hyvitys lisätään automaattisesti luottokorttiisi tai alkuperäiseen maksutapaasi tietyn päivän kuluessa.

Myöhästyneet tai puuttuvat palautukset

Jos et ole vielä saanut hyvitystä, tarkista ensin pankkitilisi uudelleen.

Ota sitten yhteyttä luottokorttiyhtiöösi. Voi kestää jonkin aikaa, ennen kuin hyvityksesi on virallisesti lähetetty.

Ota seuraavaksi yhteyttä pankkiisi. Käsittelyyn kuluu usein jonkin verran aikaa ennen kuin hyvitys lähetetään.

Jos olet tehnyt kaiken tämän etkä ole vieläkään saanut hyvitystäsi, ota meihin yhteyttä osoitteessa {email address}.

Myytävät kohteet

Vain normaalihintaiset tuotteet voidaan palauttaa. Myynnissä olevia tuotteita ei voi palauttaa.

Vaihto

Vaihdamme tuotteet vain, jos ne ovat viallisia tai vaurioituneet. Jos sinun on vaihdettava se samaan tuotteeseen, lähetä kuvan kanssa meille sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@mokkispa.fi 

Toimituksen palautukset

Jos haluat palauttaa tuotteesi, ota yhteyttä ensin sähköpostiimme asiakaspalvelu@mokkispa.fi

Olet itse vastuussa tuotteen palautuksesta aiheutuneiden toimituskulujen maksamisesta. Toimituskuluja ei palauteta. Jos saat hyvityksen, palautuksen toimituskulut vähennetään hyvityksestäsi.

Vaihdetun tuotteen saapumisaika saattaa vaihdella asuinpaikastasi riippuen.

Tarvitsetko apua?

Ota meihin yhteyttä osoitteessa asiakaspalvelu@mokkispa.fi, jos sinulla on kysyttävää hyvityksistä ja palautuksista.